Digi Center Berjaya Time Square KL





inilah pakaian ku bile pergi ke berjaya time square semalam

heeee...sempoi tak ?
bju volunteer + sluar 3 suku + selipar toilet
hik hik hik...

semalam dengan malas nye aku telah ke
digi center di berjaya time square
satu2nya digi center yang dekat dengan umah aku
untuk terminate digi broadband abg aku yang berpindah ke perlis..
dengan pkaian yang simple aku telah masuk
time square dngan slamber nyer...

tak sangka plak pkai sempoi2 gini ramai plak yang pandang
adakah mungkin pkaian ku ini tidak sesuai untuk ke time square ?
heeee.. takkan la nak kna pkai smart2 semata2 nak pergi
terminate digi broadband kat digi center di time square ?
aduyaii.. peduli ape aku nak pkai mcam mane p0wn..
aku adalah aku dan aku adalah simple person with simple life..
heeeee... bukan korank yg beli pakaian aku..
sibuk jeww.. nak jelink2..

lagipun rumah aku ke time square hanya 10 minit jew..
buat pa la aku nak pkai jeans or smart2
smata2 untuk korank tengok
heee.. knapa orang skrang suke pandang serong kat orang laen ekk ?
perlu ka ? heee.. mementang korank pkai lawa2,
pakaian berjenama kunun...
sibuk ja tgok orang laen..

p/s... janji aku ta pkai boxer pink
dngan singlet sda la kan kan kan..

8 ulasan

puteraduyong berkata...

hehe...atas dah ok...part bawah tu...agak selambe...

AbgferOz berkata...

ptra duyung : heee.. 10 minit dari umah.. time square dah mcam psar mlam bgi ku hehehe...

lilypelangi berkata...

pakai apa-apa pon boleh . asalkan tutup aurat :)

AbgferOz berkata...

lily : sluar tuh bwah lutut :) kire tutup aurat kan kan kan :)~ heee..

fyna ahmad berkata...

hahaha....
cara gak pkai boxer.
;)

AbgferOz berkata...

fyna : heee.. nnti diaorg tergode susah plak... ahahah

solomolo berkata...

saya pon pakai macam ni kalo keluar ke mana2...
selesa...

AbgferOz berkata...

solomolo : yupsss senang nak berjalan... slesa :)

Dikuasakan oleh Blogger.