AmOi sekSi terkOno deN





sales girl

isk isk isk..
smlam time aku jalan2 tetiba ada sowank amoi seksi tegur..
mula-mula tuh borak biase2 la.. tnye jalan kunun..
tetiba tgah2 sedap borak dia pon open la niat dia yang sebenarnya..
dia mula tnya aku pasal 1 produk nie.. itu la ini la..
aku mula suspek dia nie sales girl.. tpi disebabkan dia comei
so aku pown dengar la...

sampai 1 part nie dia suwuh aku beli produk dia.. aku pown
buat2 la pkir patot ke aku beli barang nie.. padahal tak pnah dengar pon
warranty pown tarak.. company sendiri2 lagi....
isk isk isk..

ngelak pnye ngelak tak lepas2..
susah bebenor nak larikan diri.. sampai la aku terima
1 call dari mmber aku.. so aku dngan semangat nya bagitau amoi tuh
sedara aku dah sampai rumah nak kna balik cepat...
dengan muka masam amoi tuh relakan aku pergi..
hik hik hik..

sori amoi buang masa anda saja.. lain kali
perkenalkan diri anda sebagai sales girl jaa.. ta perlu nak
putar2 alam sangat.. kan da buang masa...

p/s.. lepas nie tgok amoi seksi or comei2 takmoh stop dah..
15minit dia ceramah tak berhenti.. aiyooo..
tOkonO la deN

22 ulasan

dyg (-_-) berkata...

dengan muka masam amoi tuh relakan aku pergi..

ayat mcm dlm nobel.,hahaha

AbgferOz berkata...

dyg : haahha... dulu minat bace novel :P ihihih kantoi plak mat jiwa hahaha..

Unknown berkata...

semagt amoi tu terngkan..kahkah tpy knape xperkenalkan diri jerkan..kan senang orng thu..aishhh

AbgferOz berkata...

cucu umie : heee.. dia tkut orang lari awai2 kowt :P

cik panadol berkata...

pasni abg feroz kena anti ngan amoi seksi comel la ni ek....nnt takot terkono lg hahaha

AbgferOz berkata...

cik panadol : heee.. tau tape.. kalu tak knai mlaih nak stop2 lagi.. jalan ja :P

Liyana Zahim berkata...

Amoi tu kne blajo dgn bete cane nk klentong org dgn impak maksima.. Hahahahah..

AbgferOz berkata...

Liyana : hahaha yana kaki klentong rupenye... isk isk isk.. patot arr.. bahaye2

Cik Tim berkata...

tu la..laen kali jangan gatai! haha

Honey Soft Ice Cream berkata...

gatai2. mmg sah xleh wat menantu.

Fathiah Hamim berkata...

salah sindri. pusing ayat buat pa.

AbgferOz berkata...

black roses : haahaha.. sikit tape :P

honey : heee... tape2 kalu gatai bley garu :P

fathiah : btoi tuh sape suwuh dia pusing2.. ce jlan lurus :P

luna qiszara berkata...

ahaha..strategi yg sangat berkesan oleh company2 yg menggunakan amoi2 comel menjadi salesgirl diorang.. :D

AbgferOz berkata...

luna : cisss perli nampak.. hahahhaa...

nazirah berkata...

hahaha padan muke mung hehehe..
tu la .. gatai hehehehe

AbgferOz berkata...

nazirah : heeee.... alaa.. skali skala jew :P hik hik

misspurple berkata...

abes air liur je amoi 2 :)

amni azmira berkata...

amoi kata.."melepas lagi customer". hhihihi ^_^

Unknown berkata...

misspurple : heeeee.. tape2 senaman mulot :P

amnie : hihihih.. naseb dia laaa hihih :P

Unknown berkata...

hai jln2 kat cnie..nice blog n i follow..huhu

AbgferOz berkata...

cheq : thanks :)

- berkata...

HAHAH ! this is best brOO :)

Dikuasakan oleh Blogger.