Wednesday, May 11, 2011

zOo taiPing, Perak dan kuey teow gOreng dOLi

23

Permandangan di tepi zOo Taiping, Perak

view yang cOmei di zOo taipiNg
kami yang berehat cuci mata :)~
Singgah makan di kuey teOw gOreng dOli..
(pemes di perak)
menanti makanan tiba O.o
dak gemOx yang kebuluran :)~
Ini aku Punye :P
kuey teow gOreng sPecIaL RM9..
OpppsSs.. lupe dOa pLak.. hihihi..
abang aku yang seNget.. hahaha..

p/s... jangan lupe singgah di zOo taiping kedua terbesar di Malaysia (kalu tak silap)
dan kuey teow gOreng dOli yang sedap :)~
entry bergambar selama seminggu :)~

23 GigitaN:

sukanya g zooo... zoo taiping.. i'll be there in hurry.. hhaha..

sodapnya kuey teow goreng tu... yumm.. yumm.. lapar lah plak

char ketiaw die mmg best :))) dlu salu p sne hee

aiza : hihihi tak masuk2 agi.. tpi kuey teow tuh mmg sedap :)
BGC : char koew tiaw dia tak pnah rase lagi :)~

Ko update blog sambil makan ke?? Kelas!!

lum pernah gi zoo taiping..dan kue tiaw tu nmpk sgt sedap

ibnu : hahaha.. tau xpe.. jiwa blog nie wakkakaa..
LM : sis.. tak pnah masuk gak.. lalu dpan dah dkat 50 kali hahaha.. koew tiaw dia mmg tiptop.. udang dngan kerang penuh :P

wah sedapnye kuey teow...lisa dah lah berhantu sikit dengan kuey teow..meleleh air liur tenguk...hihihi

lisa : samew la kita.. pntang nmpak jew mesti nak try hihihi...

amOi : hihihi kalu tgok ja tak besh.. kalu rase lagi besh :) lgi2 kalu ada org sudi suapkan hahaha..

adoi abgferoz... keuw teau doli ni power kot! buat meleleh lak....

adoi abgferoz... keuw teau doli ni power kot! buat meleleh lak....

cacing : mmg meleleh habis la.. makan sepinggan ta bley bgun sehh..

memang sedap ketiuw doli ni.. salu Gayah g tapen mesti makan..hihi

gayah : same la kita.. laen kali gayah blanje feroz k :) hik hik..

The kuey teow looks yummy and making me hungry.

nava : yeah just try it the best ever perak kuey teow

SaLaM aBG FeRoZ...

WaH!~ JaLaN2 CuCi MaTa + JaLaN2 CaRi MaKaN... BeST@!~ HaRi BKuaLiTi NGaN FaMiLY... (^_____^)V

mak ai..makan je keje feroz ye!hahahaa

zoo taiping ni kalau nak pi jangan sesekali bawak orang tua sakit lutut..
rugi weh!!
hahahah...

sis nad : yupss.. hargai keluarga maka idup anda akan ceria dan bahgia :)
jihah : hihihi tuh la da bulatt dlu 55kg skrang 70kg hihih :)

hang mai tempat aku ang tak ajak aku makan free sekali...damn....

hahaha mane tau bro.. da byk kali ku msg kat fb ang yg tak bace..

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More