Tuesday, May 17, 2011

Taklimat Hari Belia daN Bazar Masjid Jamek

8

Gelang tangan dan spek mata baru...

weee... fuhh akhirnya pelancaran hari belia di bukit bintang
oleh timbalan Perdana Menteri berjalan sebaiknya..

cerita bermula 2 hari lepas, aku hadir taklimat untuk volunteer khas di
blok c bukit jalil.. taklimat ini diadakan untuk ketua-ketua volunteer
bgi memastikan perhimpunan 1 juta belia di jalankan dengan jayanya..
tgas kitaorg membahagikan dan melancarkan pergerakan 3000 volunteer
yang bakal membantu untuk perhimpunan 1 juta belia di putrajaya..

disebabkan aku ini terlampau la gila chat di fb.. kdang2 terlajak
borak smpai ta prasan dah kul 4 pagi.. padahal esok na kna bgun kul 6pg
isk isk isk.. esok nye bgun awai pi la bukit jalil.. tak smpai 30minit
dah berzikir aku tersengguk sengguk dngar ceramah.. hik hik hik..
tak senonoh kan aku nie hahaha..

naseb sekejab jew terlelap..
kalu tak rugi ja aku bgun awal... hahaha..
disebabkan taklimat habis awal.. dalam kul 5.30ptg
aku pon singgah lew ke bazar masjid jamek
pusing punya pusing berkenan plak kat gelang dengan spek tuh..
harga p0n bley tahan.. gelang tangan rm15 dan spek tada power rm10
hik hik hik saje pkai spek tada power
konon2 skema.. nmpak baek gitu..
hik hik hik...
akhirnya gelang masam aku dah bley di simpan di muzium :)

p/s... ada tak orang nak tlong picit badan feroz ?
letey baru balek sambutan hari belia di bukit bintang..

8 GigitaN:

hahhaa...gelang masam leyh simpan kat muzium yer abg feroz..?hehehhe

abg feroz.. nnti jgn lupe pegi funfair presint 4 smpena hari belia tu.. ^^
kite pun ade disane...heee

redzwanie : gelang lame tuh.. bertahun dah.. ihihihi ada bau abgferoz dah :) hihiihi

soLy : abg bertgas kat presint 4 depan menara kbs.. kalu free nnti pi sane :)

IEB : yups.. mmang cntik.. da lame cari baru jmpa yg sesuai :)

heee suke pakai gelang ekkk??

elok-elok tak rabun gatai nak beli spek plak..kang rabun betul2 macam saya ni kang?haaa...:p

syera : ntah ske jew.. kalu org blanje gelang agi ske :) hihihi
missnadh : amboi2.. sekeh nak.. pakai saje2 jew...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More