Tuesday, May 10, 2011

Padang Besar, Perlis Sempadan Thailand

10

Padang Besar, Perlis

adehhh.. ari nie hari ke 3 aku lepak kat kangar, perlis nie..
adehh ingat smlam dah bley balek ke perak..tpi
disebabkan oleh msalah yang tak dpat dielakkan
terpaksa la stay kat hotel untuk sehari lagi...
isk isk iskk...

semalam singgah lagi di padang besar.. tpi padang besar hari isnin
berbeza besar dngan hari ahad.. isk isk isk..
knapa aku ckap mcam nie ?
hari ahad penuh pengunjung yang shopping dan cuci mata
kat padang besar nie.. gerai2 dan bazar2 penuh di sni smpai
rambang mata la nak tgok barang.. awek comel2
tak lepas mata memandang.. tpi sebaliknya hari isnin
padang besar tidak semesra hari ahad.. kedai juga tidak bnyak
yang di buka.. tpi harga pada hari isnin boleh ditawar2
dngan harga yang lebih murah :)~
(awek takda nak cuci mata...)
uwaaa...

p/s... nak pi padang besar shopping pi la hari ahad
baru meriahh dan bnyak pilihann...

10 GigitaN:

pdg besar yg HOT ! (panas gilee) hehee .

dudu : ya ya mmg hot.. tpi sejuk ja ble cuci mata :) hahaha...

hahaha...sy xpernah smpai lg kt padang besar tu..teringin gak nk g...tp masa xmengizin kan...huhu :)

sempat juga tengok awek.. tapi xnak share gambar pula.. haha..


Sila lawat: Kaoshi Troll

shah : nanti2 dpat la t0h...
Kaoshi : gmbr awek takbley p0st he he gmbr kat stu bl0m upl0ad agi...

shah : tak lame lagi dpat la tuh...
kaoshi : gmbar2 awek tak bley tyang :) hihihih..

oo..
mcm ni ka rupa padang besaq tu..
teringin sangat nak pi..

diana : tuh dlam kompleks dia.. tpi kalu hari ahad kedai penuh smpai ke luar jalan :)

padang besaq best dari midveli

cuci mata tengok awek dosa !huhuhu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More