Padang Besar, Perlis Sempadan Thailand



Padang Besar, Perlis

adehhh.. ari nie hari ke 3 aku lepak kat kangar, perlis nie..
adehh ingat smlam dah bley balek ke perak..tpi
disebabkan oleh msalah yang tak dpat dielakkan
terpaksa la stay kat hotel untuk sehari lagi...
isk isk iskk...

semalam singgah lagi di padang besar.. tpi padang besar hari isnin
berbeza besar dngan hari ahad.. isk isk isk..
knapa aku ckap mcam nie ?
hari ahad penuh pengunjung yang shopping dan cuci mata
kat padang besar nie.. gerai2 dan bazar2 penuh di sni smpai
rambang mata la nak tgok barang.. awek comel2
tak lepas mata memandang.. tpi sebaliknya hari isnin
padang besar tidak semesra hari ahad.. kedai juga tidak bnyak
yang di buka.. tpi harga pada hari isnin boleh ditawar2
dngan harga yang lebih murah :)~
(awek takda nak cuci mata...)
uwaaa...

p/s... nak pi padang besar shopping pi la hari ahad
baru meriahh dan bnyak pilihann...


10 comments

Dududu said...

pdg besar yg HOT ! (panas gilee) hehee .

AbgferOz said...

dudu : ya ya mmg hot.. tpi sejuk ja ble cuci mata :) hahaha...

shahrihan said...

hahaha...sy xpernah smpai lg kt padang besar tu..teringin gak nk g...tp masa xmengizin kan...huhu :)

Kaoshi said...

sempat juga tengok awek.. tapi xnak share gambar pula.. haha..


Sila lawat: Kaoshi Troll

abgferoz said...

shah : nanti2 dpat la t0h...
Kaoshi : gmbr awek takbley p0st he he gmbr kat stu bl0m upl0ad agi...

AbgferOz said...

shah : tak lame lagi dpat la tuh...
kaoshi : gmbar2 awek tak bley tyang :) hihihih..

diana said...

oo..
mcm ni ka rupa padang besaq tu..
teringin sangat nak pi..

AbgferOz said...

diana : tuh dlam kompleks dia.. tpi kalu hari ahad kedai penuh smpai ke luar jalan :)

Wan Perlis said...

padang besaq best dari midveli

puanbee said...

cuci mata tengok awek dosa !huhuhu

Powered by Blogger.