Thursday, May 5, 2011

DIGI WwwOw Award Semakin Hangat

9


weee... masuk minggu ke 2.. undian WwwOw Award
by DIGI nie semakin hangat.. kedudukan rank setiap blog
berubah2.. tak boleh nak kekalkan rank blog kalu takda vote
setiap hari.. isk isk isk...
sob sob sob.. aku dah jatuh rank 4

disebabkan setiap category menawarkan hadiah lumayan sebanyak
RM5000 maka terlampau-lampau lah banyaknya blogger yang
menyertai contest nie.. sebanyak 16 category ditawarkan
untuk dimenangi... kepada yang belum menyertainya.. dan berminat.. anda masih
boleh menyertai pertandingan ini disebabkan contest hanya
 berakhir pada 20 Jun 2011...

sebelum anda menyertai pertandingan tuh ape lagi..
tolong la vOte untuk blOg aku.. hik hik hik klick sini
pastikan anda tidak menyertai category must follow personality
coz tuh category ferOz hahahaha.. jangan la tmbah persaingan..
hahahaha...(guwau2)

Kepada Yang Membaca ENTRY nie TOLONG
la VOTE untuk BLOG FerOz nie ekk..

p/s... anda bOLEH VOTE untuk blog FerOz HARI-HARI
hik hik hik...

9 GigitaN:

haha aish pun masuk..walaupun tahu tkkan menang. tp suka tgk ranking2 tu tiap ari2..wawawa


Jom baca: Vote kalau korang rasa Belog Cik Aish suka buat korang gelak

hihihi cik aish join category mane ? bley la kita undi sesame kita ekk

huhuhu... ari2 ak vote la... feroz vote Enchik Nine x???

myetech9[dot]com @ Enchik Nine

izz : sat2 nak vote nie :)

apasal la aku tak tahu ada pertandingan macam ni
hehe

ada masa nanti cuba jenguk
macam mana gayanya

tehr : cecepat sket.. untung besar tuh kalu menang :P hihihi

Hebat blog sudah didalam kedudukan tangga ke 4. Boleh pergi jauh nih

aku biomed : biase2 ja.. thanks kpda mreka2 yang support gak :)

mcm mane nk tngok ranking?

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More