Saturday, April 2, 2011

Hasil Blogwalking AbgferOz Untuk 3 Hari...

12

Blogwalking...

1st skali aku nak ucapkan terima kasih kepada mereka-mereka yang
sudi singgah dan follow blog aku yang tak ensem nie...
kehadiran anda semua membuatkan aku lebih ceria setiap hari...
(ayat pancing undi)

fuhhh.. dah lama juga aku tak blogwalking bergaban....
tapi syukurlah hasil blogwalking tuh membuatkan aku bertmbah semangat nak
blogwalking hari2 cuma keadaan dan masa tidak mengizinkan...

semasa blogwalking banyak gak yang aku jumpa..
macam2 jenis blog yang aku terbaca... ada yang menarik.. ada yang simple..
ada yang gempak.. dan ada juga yang lucah.. hihihih..
tapi isi yang cuba mereka sampaikan mmang mantap...
terutama mereka-mereka yang dah bertukar pakcik or makcik .com

untuk menjadi hebat seperti mereka mungkin mengambil masa yang lama..
tapi mungkin lebih cepat sekiranya mendapat bantuan dan
pendapat dari blogger2 lain... jesteru itu
aku dengan muka kesiannya meminta pendapat blogger2
tentang blog aku.. apa yang patut diubah ? apa yang patut di tambah ?
dan apa yang patut dibuang ??

p/s... apa pendapat korang tentang blog aku ??

12 GigitaN:

adesss... sket ja tuh.. :)

selamat berblogwalking...



jom teka yang mana satu solomolo ? > http://solomolo.blogspot.com/2011/04/teka-yang-mana-satu.html

mekaceh strawberry :)
solo : slamat gak :)

pehhh.tinggi la traffic abg nihh

aida : mekaceh aida...
syed : tak setinggi traffic ang kan :)

wahhh blog yg bgos,,,,ska bkunjung disinih :) hehehehe

mekaceh ain.. singgah la setiap sejam okek :P hihihi

haa...sedekah la ckit pengunjung awk 2 kat fae..haha;P

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More