Hasil Blogwalking AbgferOz Untuk 3 Hari...



Blogwalking...

1st skali aku nak ucapkan terima kasih kepada mereka-mereka yang
sudi singgah dan follow blog aku yang tak ensem nie...
kehadiran anda semua membuatkan aku lebih ceria setiap hari...
(ayat pancing undi)

fuhhh.. dah lama juga aku tak blogwalking bergaban....
tapi syukurlah hasil blogwalking tuh membuatkan aku bertmbah semangat nak
blogwalking hari2 cuma keadaan dan masa tidak mengizinkan...

semasa blogwalking banyak gak yang aku jumpa..
macam2 jenis blog yang aku terbaca... ada yang menarik.. ada yang simple..
ada yang gempak.. dan ada juga yang lucah.. hihihih..
tapi isi yang cuba mereka sampaikan mmang mantap...
terutama mereka-mereka yang dah bertukar pakcik or makcik .com

untuk menjadi hebat seperti mereka mungkin mengambil masa yang lama..
tapi mungkin lebih cepat sekiranya mendapat bantuan dan
pendapat dari blogger2 lain... jesteru itu
aku dengan muka kesiannya meminta pendapat blogger2
tentang blog aku.. apa yang patut diubah ? apa yang patut di tambah ?
dan apa yang patut dibuang ??

p/s... apa pendapat korang tentang blog aku ??


12 comments

alkisah69 said...

wow banyak nya pengunjung!

AbgFeroZ said...

adesss... sket ja tuh.. :)

sTrawBerry said...

sy nk fllw blog nih ;)

solo molo said...

selamat berblogwalking...



jom teka yang mana satu solomolo ? > http://solomolo.blogspot.com/2011/04/teka-yang-mana-satu.html

AbgferOz said...

mekaceh strawberry :)
solo : slamat gak :)

AiDa AzRyN said...

blog anda ok jep. :)

SyedGraphiX said...

pehhh.tinggi la traffic abg nihh

AbgferOz said...

aida : mekaceh aida...
syed : tak setinggi traffic ang kan :)

ain frenky n BLog said...

wahhh blog yg bgos,,,,ska bkunjung disinih :) hehehehe

AbgferOz said...

mekaceh ain.. singgah la setiap sejam okek :P hihihi

Rozuan Ismail said...

wah..byk tuh..good job..

misz fae said...

haa...sedekah la ckit pengunjung awk 2 kat fae..haha;P

Powered by Blogger.