Cuci Mata Di Plaza Angsana & Bazar JB



pekena rOti canai dan Nasi Lemak gOreng ayaM
gilir2 pekena roti canai smentara tgu nasi lemak goreng ayam smpai..
Cuci mata awek yang coMey2 di Plaza Angsana, JB
mereka yang bershopping di Bazar JB  
aku yang meNcari Sluar tpi terbeli ASAM
Selamat Tinggal BAZAR JB

sehari suntuk pusing2 JB smpai pewut p0wn boroi coz asyik mkan
mcam2 yang sedap kat sini...balek2 kul 11.30mlm trus tertido
keletihan O.o bgun esok pagi trus ngemas rumah abangku
yang berpindah dari johor ke perlis...

p/s... cerita bergmbar ditaja oleh AbgferOz.inC


10 comments

wazy said...

perghhh
awat tak roger awal-awal ko g jb
hehehe kalau tak leh lepak sama

AizA said...

wahhh bestnyer.. lama gler x g angsana and bandar jb...

Izzuddin Fauzi said...

Kuat bejalan kau yer... :D
myetech9[dot]com @ Enchik Nine

AbgferOz said...

wazy : penat aku gegar kat fb.. dah berjanggut daaa.. aku lupe ang org sana.. hihihi
aiza : besh2.. awek dia comey2 :)
din : takda la jalan mane p0wn.. naek keta jer :)~

IQ = Iez Qis said...

ishhh..datang JB xgtau...ni nak marah ni~~ haha!

AbgferOz said...

Iq : dah inform la.. hari ke4 blik kl.. penuh kat blog dngan fb cite di jb..

Rozuan Ismail said...

tak pernah pergi Jb,Johor pon pergi sekali je,tu pon kejap,lepas kena pindah sebab ada amaran tsunami kt mersing. serius best your life. i kat sini x de kawan.bosan. perlis ke johor pindah,jauhnya

AbgferOz said...

rozuan : mekaceh.. kna la pndai cari kwan.. cari la di blog ke facebook ke.. ble dah rpat nnti anda p0wn bley pusing2 mcam saya gak..

Aida Azryn said...

Hape ni sebot rOti canai dan Nasi Lemak gOreng ayaM pulak.. huhu.. Terliur dah ni.. wuwu..

AbgferOz said...

aida : hihihih.. lap cepat air liur tuh.. krang org tgok huduh plak :)~

Powered by Blogger.