Cik Epal Kiss Heliza Helmi untuk AbgferOz



cik Heliza Helmi yang cOmei

weeeeee.. 1st skali aku nak mintak maap kat cik epal coz slama
 ari nie ku ingat dia nyombong.. so aku p0wn mlas la nak tgur2.. hihihi
ampunn makcik eh eh cik epal hahaha..

masuk balik story mory tentang cik epal dan heliza...
waaaa... jelesnya aku bile aku terbace si cik epal
akan bertemu dngan cik heliza kecik comei tuh..
lantas aku p0wn dngan muke tak malunya kirim kiss kpda cik epal
utk cik heliza walaupun tak pnai knai cik epal mahupun cik heliza..
hik hik hik.. tak malu kan aku ni ? hahaha...

aku mmg tak jangka plak si blogger pemes makcik epal nie
sudi plak blas kumen aku kat facebook..

untuk tahu lebey lanjut bley bace kumen kat bwah nie k..

Cik Epal dan AbgferOz berbiCara..

p/s... lepas nie nak ngusik sape plak ekk ??


11 comments

jia said...

hahaha...
lucu lah.. :)

IQ = Iez Qis said...

haha! cun! ada pluang tuh~ haha!

AbgferOz said...

jia : ihihih sya jujur kan :)~
IQ : hihihi pluang ngorat ke pluang smpaikan kiss ?? hihih..

cik EPAL said...

hahaha nanti saya tolong kiss kan ea. haha

AbgferOz said...

cik epal : haahah.. byak2 sket okee.. hahaha..

hafiz hafizol said...

Haha.. Cik Epal mana da nyombong ler haha.. Dia Cool.. dan suke menternak lemak jugak.. ari2 dia ternak lemak.. Muahaha..

AbgferOz said...

hafiz : hahaha.. tak pnah tgur p0wn :) baru ja tgur smlam ihihih baru tau..

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

ececehhh...gedix je abg feroz. hahah :D

INAI TERBAIK korang susah nak jumpe! warna mmg debOom ar :)

AbgferOz said...

cinta : mmg gedix p0wn taktau la nape.. hihihih..

Dinda Iva said...

kalau dapat ciuman tu nak buat ape abg feroz...hikhikhik....jangan angau melebih sudah...hehehehe

AbgFeroZ said...

dinda : adehhh.. si cik epal yg dpat kiss..
abgferoz dpat tgok jelaa :)~

Powered by Blogger.