Ben Ashaari Or Ben'Shaari si jUtawan Klik



Ben Ashaari or Ben'Shaari ...

weeee...tgah sedap2 santai tgok blog sndiri tetiba terperasan
1 nama yang agak2 pemes dlam dunia blog nie si ben ashaari..
tpi ble di skodeng elok2 di teliti bagai2 rupe2 nye den tersilap sket
rupe rupenya si Ben'shaari..
adesss.. tokono la denn...
jutawanklik p0wn jadila.. hik hik hik..

p/s... ble la diaorg nak pkai nama aku plak utk spam ? hahaha..
jgan wOoooOo aku nangis nnti :)~


12 comments

Isteri Encek Bard said...

camni pun ado

sengat said...

lor.... heheheee pinjam name jiwarosak lak!

AbgferOz said...

IEB : skrang mcm2 adoo..
sengat : nk pnjam bayoo k...

Nur Hawa Mohd Zin said...

owh ada baca kat blog en ben...heheh...nape lah ada yang guna nama tu ek

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

erkkk...ade jugak yg name same ekk, huhu.. abg feroz pon msti ade kembar nie :P

jom singgah entry baru :)

Rezeki Cintabunga mencurah² ke dalam gandum! heheh

AbgferOz said...

hawa : hihihi biase la tuh.. org pemess...
cinta bunga : blum lagi.. tak pemes lagi kowt.. hihihi..

sheila said...

kenelah guna nama2 pemes baru ada org jejak kat blog dorang ni.... ishhhhh usahalah sendiri dari bawah

MR. MIND said...

kalau ben10 masok pn gempak gak, hahaha

Rozuan Ismail said...

haha..nama nk dekat sama.ben ben boom pon boleh

AbgferOz said...

sheila : biase la tuh..
Mr. Mind : hahaha cantik gak tuh..
Rozuan : ben ben bOm p0wn ok :)

Izzuddin Fauzi said...

Aku suko oghang cenggini :D
Telan je ben tu lenkali :D

myetech9[dot]com @ Enchik Nine

Anonymous said...

Izz : hahaah ang mmg ske ape yg org tak ske.. wakakak

Powered by Blogger.