Tuesday, April 26, 2011

Ben Ashaari Or Ben'Shaari si jUtawan Klik

12

Ben Ashaari or Ben'Shaari ...

weeee...tgah sedap2 santai tgok blog sndiri tetiba terperasan
1 nama yang agak2 pemes dlam dunia blog nie si ben ashaari..
tpi ble di skodeng elok2 di teliti bagai2 rupe2 nye den tersilap sket
rupe rupenya si Ben'shaari..
adesss.. tokono la denn...
jutawanklik p0wn jadila.. hik hik hik..

p/s... ble la diaorg nak pkai nama aku plak utk spam ? hahaha..
jgan wOoooOo aku nangis nnti :)~

12 GigitaN:

lor.... heheheee pinjam name jiwarosak lak!

IEB : skrang mcm2 adoo..
sengat : nk pnjam bayoo k...

owh ada baca kat blog en ben...heheh...nape lah ada yang guna nama tu ek

erkkk...ade jugak yg name same ekk, huhu.. abg feroz pon msti ade kembar nie :P

jom singgah entry baru :)

Rezeki Cintabunga mencurah² ke dalam gandum! heheh

hawa : hihihi biase la tuh.. org pemess...
cinta bunga : blum lagi.. tak pemes lagi kowt.. hihihi..

kenelah guna nama2 pemes baru ada org jejak kat blog dorang ni.... ishhhhh usahalah sendiri dari bawah

kalau ben10 masok pn gempak gak, hahaha

haha..nama nk dekat sama.ben ben boom pon boleh

sheila : biase la tuh..
Mr. Mind : hahaha cantik gak tuh..
Rozuan : ben ben bOm p0wn ok :)

Aku suko oghang cenggini :D
Telan je ben tu lenkali :D

myetech9[dot]com @ Enchik Nine

Izz : hahaah ang mmg ske ape yg org tak ske.. wakakak

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More