CPU ke CPR ?

CPU
Vs
CPR
kisah CPU vs CPR

ngeee... kisah nie bermula pada mlam hari slasa..
kat tempat aku nie ada la pasar mlam..
pasar malam Pandan Jaya.. so bile ada pasar mlam
je aku mesti lepak kat cybercafe tempat kwan aku jaga..

so sedang aku borak kat kaunter dengan mber aku
datang sowank awek nie nak byar..
bile dia byar dia p0wn tanye la kwan aku nie..
abg o0o0o0o abang... CC nie tak pkai CPU ke ?
kitaorg yang x brape pasti dngan soalan dia tanye balek..
ape dik ??
CPU ekk ?
aku dah gelak2..
kwan aku dngan baek ati jwab la kat bwah meja tuh kan ada CPU
aku dngan jaat nye jwab..
dikk.. CC nie tak pkai CPU tapi pkai CPR je..
aku trus ke blakang tergelak2 smbil awek tuh kuar dari CC
he he he he...
bkan nak gelakkan dia sngat tpi.. dia dah hbis maen baru nak tnye
CPU mane ? adesss.. sah2 dia nak cocok pendrive..
dia segan nak tnye dan segan nak cari tuh la x jumpa CPU
wahahahah malu bertanye xjumpa CPU...

lpas abis gelak tuh kitaorg lepak la depan CC
dtang plak bdak2 nak maen game kat CC
kitaorg tanye diaorg.. korank maen game hari2
kat CC nie tau tak ape binatang CPU tuh ?
diaorg dngan slamber jawab taktau la bang..
adesss... hari2 lepak Cyber p0wn taktau CPU ape..
isk isk isk..
5 daripada 7 orang yang disoal tentang CPU
taktau ape binatang CPU tuh...

p/s... CPU tuh binatang ape ekk ??

10 comments

::nuRuLaDHar:: said...

CPU tu bukan minatang...kah3...cpu tu yg 1st skali pic atas tu.. ;)

AbgFeroZ said...

hahaha.. tak same ekk ??
hihihi... lebey kureng la :) hahaha..

::nuRuLaDHar:: said...

haha nurul dulu2 pun gitu gak..tataw pape..bedal jek gune..hahaha

AbgferOz said...

hahaha... takpe2 yang penting bertanya.. hihihi..
kna tau asas2 je.. kalu tak malu sehh..

syafiQakarim said...

haha cpu tu kan central processing
unit.yg mcm gambar tu.huhu.

cpr tu tu lain ok =.=
hahaha

Cik Cammy Lia said...

awek tu cun x abgferoz?hehehe

Kap said...

cium cium selamatkan nyawa :D

abgfer0z said...

hehe bt0i la t0h.. Cpu ek keke awek t0h lawa la gak he he he.. Xbley cium dye tak pengsan agi nanti dpat pnampar ja haha..

zmah said...

Belajar untuk selamatkan nyawa.

AbgferOz said...

hehehe... cun gak cammy :)~
hehehe... cium ja ang tau ekk kap :) kalu cute wajib woOooo.. hahaha... dah blajar dah zmah :)~

Powered by Blogger.