jOM Kita kahwiN




tak ada yang sudi....


He he he he....
Mingu lpas lepak kat shah alam sdara kawen... Walaupun baru balek dri blayar
dgan kegelapan melanda aku tetap kuar utk
menyambut hari bahgia mereka..

Ades... Byak gak la gmbar yg aku tangkap tpi gmbar aku ada 2 je...
he he he segan ar plak gelap2 nie...
Naseb naseb... xdpat nak ngorat awek2 kat situ hu hu hu..
Kalu ngorat tkot diaorang xnampak plak
he he he...

P/s.... Ada tak yg nak ngorat aku yg dah gelap nie ?


10 comments

URY said...

Jgn ajak aku kawin... aku tak nak, dah cukup dah... arggg... hehe

Cik Cammy Lia said...

hehe....ade je yg nk ajk tu....awk jual mhl kot

AbgferOz said...

ury : he he he... x ajakk.. tgu org masuk minang ja...

cik cammy : tgu kmu masuk minang je nie... murah2 discount agi nie..

akubiomed said...

Masa sambutan Tahun Baru Cina ramai yang mengambil kesempatan cuti yang panjang

dinsblog said...

baru jer balik dari jadi penaggah tadi..letih lagi nie

AbgferOz said...

hihihihih... biase la tuh..
kesempatan yg ada... xbley tgu lame2 :) hehehe

yna fazlyna said...

kegelapan tu memang terserlah..huhu

mira_nas said...

ala.. gelap kan temannya cerah.. nanti ada la tu

Cik Cammy Lia said...

kahkahkahkah......jualan murah ke lelong ni??wakaka....nak ikut adat india ke pompuan p pinang laki?ahaks

AbgferOz said...

hik hik hik... mmg terserlah...
ya ya ... mira xm0h ?
cammy murah2 marilah minang :)
hihihih..

Powered by Blogger.