Header Ads

arnab angOra yang kuat makan



dia yang kuat makan...

isk isk isk...
hari2 mau topup makanan..
pagi, petang, malam...kdang2 tgah2 pagi p0wn dia nak mkan...
kalu x kasi mkan je dia geget sangkar besi dia...
ape daaa arnab nie kaki mogok plak..
mlam tadi skali agi dia geget besi kul 1.30pgi ... tnda dia dah lapar...
isk isk isk.. kuat mkan btoi dia nie..
kacu orang nak tdo plak tuh...
silap2 dia yang aku geget buat satay arnab coz asyik kacu aku tdo je...

naseb baek dia cute je.. so bley la bersabar..
kalu x cute da lame ku panggang buat satay...
hak hak hak...


p/s.... sape suke satay arnab ??

19 comments

Fina Fento said...

chiooomelllllll!

anak sedara saya mengidam nak bela arnab ni sekor ;D

Mohamad Firdaus Bin Othman said...

gua rase lu cam nak kne lempang ngan gua je bile lu cakap pasal satay arnab~
hahahahaha

AbgferoZ said...

hahahha... mcam chumell...
hik hik hik.. owner dia ngamuk dah.. sorry boss.. hhihihi

Misz ZeEE_Z0nE said...

ya Allah.. kiut giler arnab nie..
beli ke or owg kasik or kutip tepi jln nie? hehehe

**sHiKinn** said...

tak pernah mkn sate arnab..sedap ke eh?

AbgferOz said...

hihihi cute kan :)
beli laa... tepi jlan anak ayam ada la.. arnab xda k :)

AbgferOz said...

shikin : xpnah try agi.. tpi kalu arnab nie asyik bising mlam2 je trase nak mkan satay arnab plak :)
hihihih...

Misz ZeEE_Z0nE said...

teringn nk beli.. murah ka? hahaha..
10hingget dpt x? hikhik

micah aje said...

comey...
kat umah saya ada bela arboq(arnab kacuk ng tikus)
kuat makan gila gak dowg tu...
tapi yg ni comey laaaa

^_~

mira_nas said...

oopppss. satay arnab? I like..arnab memang kuat makan aaa.. haha

AbgferOz said...

hihihih.. kalu kuat mkan je xpe.. nie kuat berak gak.. wakakkaa..
10 inggit dpat bulu dia ja..
rm120 sekor.. jenis angora nie..
miras : hihihi satay arnab nak ek ?

cнɛитα αι яɛи said...

comel lah . teringin nak bela arnab

AbgferOz said...

hihihih...
cpat2 smentara stok masih ada..

Wan Gerrard said...

hehehe buat muke comel lak arnab tu :P

mira_nas said...

huhu.. bukakankah satay arnab lebey seday dari satay ayam.. tapi arnab jenis ni comey sangat lah~

A'IM said...

WAT SATAY SEDAP GAK TU

AbgferOz said...

hihihih...arnab tuh pndai posing.. :)~ mmg comey..
hahaha satay satay satay O.o

farasakura said...

comelnya arnab XD

myhatiku said...

wah..very2 da comel one..fall in love with dia yg kuat mkn..aha=)

Powered by Blogger.