Tuesday, January 18, 2011

arnab angOra yang kuat makan

19

dia yang kuat makan...

isk isk isk...
hari2 mau topup makanan..
pagi, petang, malam...kdang2 tgah2 pagi p0wn dia nak mkan...
kalu x kasi mkan je dia geget sangkar besi dia...
ape daaa arnab nie kaki mogok plak..
mlam tadi skali agi dia geget besi kul 1.30pgi ... tnda dia dah lapar...
isk isk isk.. kuat mkan btoi dia nie..
kacu orang nak tdo plak tuh...
silap2 dia yang aku geget buat satay arnab coz asyik kacu aku tdo je...

naseb baek dia cute je.. so bley la bersabar..
kalu x cute da lame ku panggang buat satay...
hak hak hak...


p/s.... sape suke satay arnab ??

19 GigitaN:

chiooomelllllll!

anak sedara saya mengidam nak bela arnab ni sekor ;D

gua rase lu cam nak kne lempang ngan gua je bile lu cakap pasal satay arnab~
hahahahaha

hahahha... mcam chumell...
hik hik hik.. owner dia ngamuk dah.. sorry boss.. hhihihi

ya Allah.. kiut giler arnab nie..
beli ke or owg kasik or kutip tepi jln nie? hehehe

tak pernah mkn sate arnab..sedap ke eh?

hihihi cute kan :)
beli laa... tepi jlan anak ayam ada la.. arnab xda k :)

shikin : xpnah try agi.. tpi kalu arnab nie asyik bising mlam2 je trase nak mkan satay arnab plak :)
hihihih...

teringn nk beli.. murah ka? hahaha..
10hingget dpt x? hikhik

comey...
kat umah saya ada bela arboq(arnab kacuk ng tikus)
kuat makan gila gak dowg tu...
tapi yg ni comey laaaa

^_~

oopppss. satay arnab? I like..arnab memang kuat makan aaa.. haha

hihihih.. kalu kuat mkan je xpe.. nie kuat berak gak.. wakakkaa..
10 inggit dpat bulu dia ja..
rm120 sekor.. jenis angora nie..
miras : hihihi satay arnab nak ek ?

hihihih...
cpat2 smentara stok masih ada..

hehehe buat muke comel lak arnab tu :P

huhu.. bukakankah satay arnab lebey seday dari satay ayam.. tapi arnab jenis ni comey sangat lah~

hihihih...arnab tuh pndai posing.. :)~ mmg comey..
hahaha satay satay satay O.o

wah..very2 da comel one..fall in love with dia yg kuat mkn..aha=)

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More