Tuesday, December 21, 2010

teMan baRu AbgferOz, Arnab Angora

25

Arnab Angora

aduyaii... akhirnya dpat gak cari arnab nie..
hahahaa malang naseb dia dibeli olehku..
hik hik hik..
dah puas mencari setelah 3 hari..
di johor, di blog, dan akhir skali di kL..
jumpa gak kedai yang jual arnab cute nie..
berhampiran Pudu..

fuh.. lebey kureng 3 jam gak lew
pusing2 kl dok cari akhirnya jmpa gak dekat kwsan umah..
hak hak hak..
akhirnya dpat gak teman aku nak buli
ble pagi2 or mlam hari :)
hahaha...

p/s... ecOk nak try buat rambut pacak kat arnab nie :)

25 GigitaN:

arnab... :) comei la.sepasang ke tu?

Aku ingat satu hari nanti aku juga akan pelihara arnab.. :)

hik hik hik..
mmg gilew comel..
yupss sepasang..
mahal woOooo rm120 sekor..
fairus wajib wajib :)

comel. nnt try pkaikn wax n wat rambut spike okeh? gerenti gojes. haha :)

kenapa bulu arnab tu bekembang2...
comel!!!!

kiutnya...rabit jenis apa ni lain jer muka hehehe

arnab jenis angora..
ada lagi satu jenis lagi lebat
arnab jenis teddybear

comel!!!!!!!!! hahahahaha...nak =|

awwww..comel gila..nak gak,,hehe
gebu je

hik hik hik..
cari la kat kedai..
kalu yang ori mahal sket..
rm100 ke rm150..
kalu yang mix murah sket..
rm40-60

xnk bg sbgai hadiah 2010 closed year ke??
hahah** xde kena mgena pon!

chomell, tingin nk bela jgk~ huhu...

waahhh..cute sey arnab neh..huhu nak 1 bole? ahahaa =)

comelnya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
apa namanya abg feroz

xbagi name agi..
hik hik..
ingat nak letak upin ipin
tpi sekor jntan sekor betina xkna plak :)

hahahaha..bro..ayat last xleh balah..
ha..pe kata..bro beli speit rmbut skali ek..haha

comey tuh~ geram nyer tengok!

owhh sangat sangat sangat geram nengoknye

Suka arnab aku satu kat kg dah beranak pinak huhuhuhuh... tapi anggora kacukan..

wahh,..comel,..!tapi saya penakut nak pegang,..kucing pon macam tu,..haha~

cumey !!!!!!!!!
cm bola..like2 XD

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More