Misi gUlink2 Satu Malaysia-Johor





bergambar di tgah highway

yeshhh... akhirnya misi aku pusing 1 malaysia diteruskan...
walaupun kini tanpa bantuan kementerian belia dan sukan KBS
tapi aku dpat juga teruskan misi aku singgah di setiap negeri yang
ada di Malaysia...

misi kali ini digelar 'mencium bumi JOHOR'
hak hak hak..
dari pkul 5.30ptg smpai kul 10mlm baru smpai jOhor
di rumah abang di gelang patah..
fuhhh... saket montot beb duk dlam keta 5jam..
nie smua salah keta yang meragam maybe akibat dicerai talak 14.5
isk isk isk.. ari tuh check ok jerk
ble da sparuh jalan tetiba ja bergegar tpi
alhamdulillah smpai gak kat sni..

aku mencium bumi Johor start mlam nie smpai petang ahad
then balek kL balek..
hak hak hak...

misi aku seterusnya di Perlis, Sabah dan Sarawak..
tinggal 3 lagi tempat yang blum aku jejakkan kaki..
agak2 ble la aku dpat ke Sabah dan Sarawak ekk..
harap2 dpat sponser dari KBS laju la aku smpai sane
hahahaha.. Memmm oOoooOooo Memmm..
ble nak buat program kat kinabalu ?
hahaha.. nak melancong free ja keje aku nie..
hik hik hik..

p/s.... ada orang nak sponser aku panjang gunung kinabalu x ?
hik hik hik..

6 ulasan

Cik Kira berkata...

jom la g Sabah! ^^

abgferoz berkata...

xda orang nak sponser agi :)

mira_nas berkata...

hurm.. dapat sponsor nak ikut gak..~

abgferoz berkata...

hehehe

Unknown berkata...

Nak dtg sabah/sarawak..kat blog sini ada..hehe
Selagi ada masa jom bercuti sakan.. :)

AbgferOz berkata...

kalu free laju ja da smpai :)
hek hek hek..

Dikuasakan oleh Blogger.