Wednesday, December 8, 2010

Jom Heboh di Bukit Jalil 11-12 Disember

11

JOM HEBOH

Akhirnya.. saat yang ditunggu tiba juga..
Jom heboh kini muncul di Bukit Jalil
11-12 Disember..

setiap kali jom heboh singgah di bukit jalil mesti aku dtang
dah kire mcam pengunjung tetap jom heboh dah aku nie
hik hik hik..
bukannya ape.. kat jom heboh nie
mcam2 barang kita bley cari..
silap2 bakal bini p0wn bley jumpa kat sni..
hak hak hak..

kali nie aku nak pergi dengan sapew plak ekk..
ntah lew.. kawan2 x confirm agi nak pergi..
agak2 blogger2 nak berkumpul x lepak kat bukit jalil ??
ngeee.. hik hik hik..
sapew nak teman aku kat bukit jalil ekk ??
jom jom jom kita hebOh2..
ahaks..

p/s... kalu blogger nak lepak kat bukit jalil jgan lupe ajak aku k..

11 GigitaN:

wOW!!!...mgu nie ada JOM HEBOH ker???tentu ramai yg g sana kan..sesaklah nafas org bkt jalil...hehehe :)

hik hik hik..
pegi awal2 ok kowt :)

15hb malaysia vs myanmar kat bukit jalil.hehe.lain tajuk

hek hek hek...
tuh p0wn kna tgok gak :)

hurm.. mira tak ske tempat sesak.. pening~

huu..mmg nak pergi..adik dah ajak masuk soopa doopa...

wah wah wah..
mcam besh ja.. tp mlas plak nak bwak baju lebey :)

xpenah pon pegi jom heboh ni.haha!

ape da tia nie.. J0m2 date kat j0m heb0h hehe

This comment has been removed by a blog administrator.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More