Header Ads

Medan Sesat di Shah Alam ?



Beginilah rupe aku bile sesat kat Shah Alam Semalam..

aduyaiiiiiiii... isk isk isk...
smalam lepas pergi hospital utk settlekan simen kaki ayah aku
kitaorg berangkat ke shah alam untuk menjemput
mak ku yang berada disana utk pulang ke rumah..
tapi sblum nak smpai ke puncak alam tuh.. merata2
aku dan ayah aku pusing smpai pening la kepla nie..
isk isk isk.. dah la seksyen dia berterabur..


rase mcam nak geget ja signboard tuh..
sabor jerk la..
isk isk isk

pusing punya pusing akhirnya dengan bantuan makcik aku punya
sepupu punya adik ipar punya jiran sblah rumah yang call
baru lah aku jumpa jalan ke puncak alam...
habis credit call...
minyak p0wn habis...
pOning kepla yang dpat..

p/s... cuti pusing2 habiskan minyak :)~

18 comments

zoe said...

wakakaka... memang best klu sesat... adeshhhh.. s.a memang mudah sesat pergi 3 4 kali pun akak still sesat... gelabah cuma kali nie x senggol keta org jer.. hehehe..

amira said...

gigit perancang bandar! dialah angkara sumer nih!

AbgferOz said...

hahahah..
mmg dah pergi 4 or 5 kali..
tpi still sesat..
hik hik hik

misSbLurRy said...

jalan shah alam mmg payah kalau jarang g....

salah masuk je jalan abis laaa,,,silap2 pusing tempat yg sama je

Cikbelog said...

seronok pe sekali sekala sesat..hehee

CiK QiQi said...

sabo abg feroz...tu qiqi mls msuk n p kwsn2 sesak ni..rnsing pale..heheh

AbgFeroZ said...

sronok la sngat panas2 tuh..
isk isk isk..
xsesak p0wn cuma sesat ja.. ngeeee

pN.rOs said...

ok la tu... sesekali sesat
leh ronda-ronda

aiMie said...

gna la gps..hehe~

AbgFeroZ said...

hik hik hik..
xda orang nak derma gps :P

Fyzal said...

shah alam memang gitu bro.. aku duk shah alam 3 tahun pun setakat tau sek 2, 3, 7, 8, 9 dengan 17 je. hadoii..

AbgFeroZ said...

hahaha.. xpe2 truskan list seksyen ang tuh :)

y@n@ M!B said...

jln kt s.alam mmg memningkan..sy xbrani nk lalu kt area yg x familiar..hehe~ buat abes minyak je..=_=

AbgFeroZ said...

den rase diaorg kna rombak balek nama jalan kat stu..
perancang bandar pening kepla kowt :)

Eiymah Fahimah said...

Dekat Shah Alam memang semua seksyen tak teratur....boleh pening.Dapat pulak,bnyak gila roundbout.mujur sesat jln biasa,kalu highway,kna tambah duit tol lagi..

Anis izyan Abd Rahman said...

hahah~
biase laa kalo sesat~
kalo tak sesat tak pandai la kan~
haha

HonEyBuNNy said...

lepas neh jgn sesat2 lagi..hehheh

AbgFeroZ said...

kalu ada orang teman x sesat kowt :)
hik hik hik

Powered by Blogger.