Thursday, July 1, 2010

Perwatakan Mengikut Bulan Kelahiran - Januari

12

Bulan Januari
± Seorang yang Setia
± Kuat Cemburu
± Bercita-cita Tinggi & Orangnya Serius
± Suka Mendidik & Dididik
± Sangat Mudah Melihat Kelemahan Orang Lain & Suka Mengkritik
± Rajin Serta Setiap Pekerjaan Yang Dibuat Menampakkan Keuntungan
± Suka "Smart", Kemas & Teratur
± Bersifat Sensitif Serta Berfikiran Mendalam
± Pandai Mengambil Hati Orang Lain
± Pendiam Kecuali Apabila Dirangsang
± Agak Pemalu Tetapi Daya Tumpuan Yang Amat Tinggi
± Mudah Mendisiplinkan Diri Sendiri
± Badan Sihat Tetapi Mudah Selesema
± Bersikap Romantik Namun Tidak Pandai Mempamirkannya
± Cukup Sayang Kepada Kanak-kanak
± Suka Aktiviti In-Door (Kegiatan Dalam Rumah)
± Agak Lemah Kemahiran Sosial

p/s... fakta ini tidak 100% adalah benar...
kenali diri dan perbaiki diri anda...

12 GigitaN:

ini juga adalah fakta bg hani..
cz sume tu sama..
sy lahir pd bulan january

sy lahir january jga..
okay..99% sama la..hehehehe!
thx wat untk blan jan.mesti sbb awk lahir jan kan? geng!

hik hik.. fakta dia hmpir tepat tuh yg sya post gak :)
nope.. sya blan ogos.. post bulan by bulan :) hik hik..

utk november xde ke?? kite bulan november.. hehee~

a'aa2.. nak bulan november hehehe.. xde ke?

hik hik.. kna tunggu la..
blan by bulan :)

jangan tenung nasib nanti jadik dosa beso, jangan percaya ramalan nanti jatuh syirik ... hati-hati le menda gini bole jadikan iman kita tergelincir walaupun pada asalnya suka-suka je

aku lahir bulannnn .. tak kesah la tapi yang susah bila bulan mengambang... serammmmm

tapi...saya lahir bulan jun.....
huhuhuhu...
apa-apa pun jangan lupa ambik award kat blog saya ye...

ini bukan untuk tilikan atau ape2 seangkatan dengannya.. cuma utk
kenali diri dan perbaiki diri sekiranya ada yang kureng..

saya bulan januari juga, ihihihi :)

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More