Thursday, July 22, 2010

Malaysia Diserang

12

Malaysia Diserang ?
hari2 ada saja yang mati akibat serangan tersebut...
Malaysia kena serang dengan siapa ekk ??

Rakyat Malaysia di serang dngan penyakit kelajuan..
hari2 ada saja yang meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya...
Jalan raya Malaysia dah mcam medan berperang 
tidak macam ngara lain yang
berperang menggunakan senjata dan meriam sebaliknya di
Malaysia kita berperang menggunakan kenderaan
seperti motorsikal dan kereta...
inilah contoh peperangan di Malaysia yang mengorbankan
nyawa setiap hari..
walaupun pengurangan kematian berlaku akan tetapi
jumlah kematian itu masih tinggi berbanding ngara2 maju yang lain...
diharap kerajaan dpat mencari penyelesaian
bagi masalah yang di hadapi ini...

semoga nyawa2 ini tidak dibazirkan begitu shaja...

Berhati2 Dijalan Raya
Ingatlah Feroz yang tersayang
Pandu Cermat Feroz Selamat...

12 GigitaN:

takutnye..baru nk ambik lesen..uishhh

semua orng la kena ingat pesanan Feroz ni..
insyaAllah kalau semua pon hati2.. xde la peperangan ni dah..!!

ayat yg last tu yg xleh blah..
haha....

haha..dah tuka ke berhati2 dijalan raya tu?ngeee~ :P

hik hik.. da tkar..
smua kna syang feroz
eh eh.. prempuan ja..
hik hik..

o0h!
s0 scary!
takot diserang.
takot menyerang.
hehe

Berhati2 Dijalan Raya
Ingatlah Feroz yang tersayang
Pandu Cermat Feroz Selamat...

baik punyaaaaa
wakaka

Berhati2 Dijalan Raya
Ingatlah Feroz yang tersayang
Pandu Cermat Feroz Selamat...

wah....ayat2 power ni...mantop

tu la. malaysia pun diserang oleh sikap tak amik endah segala amaran. huh!

hahaha...
cpat2 syg feroz..
kekeke...

nk buat mcam mane lagi..
orang da x reti bersyukur..
ngara aman tp still ramai yg mati..

Perhaps more should be assigned to a 'reserve' status, but if your country needs ditch-diggers, then some people should be employed to do so.

mmg takut kes kemalangan ni..
tu yg sop selalu berhati2..
moga selalu dilindungiNya.. amin

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More