Malaysia Diserang



Malaysia Diserang ?
hari2 ada saja yang mati akibat serangan tersebut...
Malaysia kena serang dengan siapa ekk ??

Rakyat Malaysia di serang dngan penyakit kelajuan..
hari2 ada saja yang meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya...
Jalan raya Malaysia dah mcam medan berperang 
tidak macam ngara lain yang
berperang menggunakan senjata dan meriam sebaliknya di
Malaysia kita berperang menggunakan kenderaan
seperti motorsikal dan kereta...
inilah contoh peperangan di Malaysia yang mengorbankan
nyawa setiap hari..
walaupun pengurangan kematian berlaku akan tetapi
jumlah kematian itu masih tinggi berbanding ngara2 maju yang lain...
diharap kerajaan dpat mencari penyelesaian
bagi masalah yang di hadapi ini...

semoga nyawa2 ini tidak dibazirkan begitu shaja...

Berhati2 Dijalan Raya
Ingatlah Feroz yang tersayang
Pandu Cermat Feroz Selamat...


12 comments

echah mashuri said...

takutnye..baru nk ambik lesen..uishhh

amira said...

semua orng la kena ingat pesanan Feroz ni..
insyaAllah kalau semua pon hati2.. xde la peperangan ni dah..!!

Khairul Azmi said...

ayat yg last tu yg xleh blah..
haha....

fiezah91 said...

haha..dah tuka ke berhati2 dijalan raya tu?ngeee~ :P

AbgFeroZ said...

hik hik.. da tkar..
smua kna syang feroz
eh eh.. prempuan ja..
hik hik..

ketingting said...

o0h!
s0 scary!
takot diserang.
takot menyerang.
hehe

Berhati2 Dijalan Raya
Ingatlah Feroz yang tersayang
Pandu Cermat Feroz Selamat...

baik punyaaaaa
wakaka

sweetsal said...

Berhati2 Dijalan Raya
Ingatlah Feroz yang tersayang
Pandu Cermat Feroz Selamat...

wah....ayat2 power ni...mantop

Bukan Eciz said...

tu la. malaysia pun diserang oleh sikap tak amik endah segala amaran. huh!

AbgFeroZ said...

hahaha...
cpat2 syg feroz..
kekeke...

nk buat mcam mane lagi..
orang da x reti bersyukur..
ngara aman tp still ramai yg mati..

n@jwamz said...

ahaha klako:)

Used Machinery said...

Perhaps more should be assigned to a 'reserve' status, but if your country needs ditch-diggers, then some people should be employed to do so.

sop said...

mmg takut kes kemalangan ni..
tu yg sop selalu berhati2..
moga selalu dilindungiNya.. amin

Powered by Blogger.