AbgferOz mintak maaf





Assalamualaikum semua...
1st aku nak mintak maaf kat blogger2 yang aku
xdpat singgah blog diaorg..
berkali2 mreka mlawat blog aku tp
jarang aku mlawat blog diaorg...
ada juga yg kata aku sombong, blagak...
sori geng.. bkan blagak tp keadaan x mengizinkan..
inilah yang terjadi bila aku cuba utk singgah blog anda2
yang tidak dpat aku tinggalkan jejak..
isk isk isk..
bkan skali tp beberapa kali juga di cuba tp hasilnya
sama jaa..
maybe bkan salah blog anda.. cuma salah pc den yang
terlalu tua utk trima code yang power2..
pc den juga x bley visit blog yang ada
google translate ontop..
kepada yang ada shoutbox yg
power2 ble click baru muncul sori geng
xdpat nak tinggalkan jejak coz chatbox kdang2
xmuncul kalu muncul p0wn kdang2 dia lock...

den akan visit blog korank2 nie ble den online
tmpat laen or slain dari pc denn

p/s... jgan mrajuk2 ok nnti den upah gule2..
** sOrry **

9 ulasan

Aida Azryn berkata...

xtry guna mozilla firefox k? mn tw kot bley buka~

fara berkata...

uhuhuhu.. tiada maaf bagimu.. lalala=p

Unknown berkata...

mozilla ? lagi sloww.. dia loading satu per satu.. isk isk..
tiada maap ? maap kan kami.. lalala maap kan kami.. lalala maapkan kami.. lalala..

sweetsal berkata...

ooo patutlah tak sampai2..dok tunggu punya la lama..rupa nya ada problem ka...ish2 jangan marah no..

Unknown berkata...

ciannya kat abg feroz...gunal a goolge chrome!!!

Mellyana Sara berkata...

google crome dah try? ngeeee! tp kalau kuar translate bagai~ tu dah guna google crome kan?

jersey web design berkata...

gud luc present bia sampai dapat present

jersey web design berkata...

mintak maaf kak...takde laa saje lepas geram hee..akak da makan?

jersey web design berkata...

hp x de crdit lowh cyunk...

Dikuasakan oleh Blogger.